Ha, hier Willy Pardijs!

FocusCoach?
Dan moet je toch van alles?  
NEE en JA
Ja, je moet tijd vrijmaken voor de zaken die jij belangrijk vindt
en ja, je mag meer focussen op genieten van je bedrijf en jouw klanten.

Waar ken je Willy van?

  • De uitgekiende en beproefde methode FocusKompas
  • De Focus-trainingen waar meer dan honderd deelnemers aan deelnemen
  • De passie voor online marketing én de nieuwe online business kansen
  • Haar 33-jarige werkervaring bij marketingservice-bureaus waar tijd en structuur belangrijk was
  • Het Focus-hart dat de kern is van marketing, leiderschap en timemanagement

BEN JIJ . . .

Ben jij die ambitieuze ondernemer die zich niet meer wil verliezen in randzaken en uitstellen. En er gewoon voor wilt gaan. Je wilt enorm graag verder maar je weten even niet hoe. Kies dan de effectieve en pragmatische no-nonsense aanpak ’Van denken, naar doelen, naar doen’.

FocusCoach pakt de problemen aan die je tegenhouden om succesvol en gelukkig te zijn.

Zowel privé als met je bedrijf en met je klanten.

Ontvang de tools, de helderheid en de commitment om goed te functioneren?
Zó gaat het je lukken !

Hoe je Effectief Wordt, Zonder dat je keihard moet werken

(Luister en lees over Focus)

ontvang inzichten die je eerder nog niet had

...
...
...

over willy

Ha,

Ik ben  Willy Pardijs

Ik help trainers, coaches en ondernemers met structuur en heldere inzichten om focus te houden én hun doelen te halen zodat er geen verlies van tijd en omzet meer is. 

In de bibliotheek training geven

Oplossen en beter maken

In mijn jeugd wil ik 't liefst alle problemen oplossen en 't vooral beter en gelukkiger maken. Thuis waren uitdagende omstandigheden. En ik wilde, als meisje, vooral niet teveel zijn en niet storen want de anderen hebben het moeilijk genoeg en zijn druk. Al vroeg heb ik geleerd dat je het leven moet nemen zoals t komt. De omgeving leren invoelen en 'je steeds aanpassen aan nieuwe omstandigheden. 

Aanpassen

Zo'n 33 jaar heb ik met veel plezier gewerkt in de grafische en marketingservice industrie. Wat ik daar deed was: het analyseren wat de klant nodig heeft, daar advies over geven en zorgen dat het perfect uitgevoerd werd. Ik genoot van het structuren.  In de communicatiewereld zag ik dat 't veranderde. Van kleinere drukkerijen naar grote drukfabrieken die veel efficiënter werkten. De toekomst is veel meer online én ik wilde mee. Dat is de reden waarom ik de NIMA opleiding online marketing heb gedaan. Ik heb me erin vastgebeten en het is gelukt! Yes, als ik van tevoren had geweten wat het inhield was ik er nooit aan begonnen. ;-) En achteraf ben ik enorm blij dat ik zoveel heb mogen leren. Het zet me op een enorme voorsprong met de kennis over digitaal werken en de online innovaties.

Ik moet kiezen

Oh wat wil ik graag bij mijn werkgever een sprong in de toekomst maken. Maar helaas, dat lukte niet. Ik dacht: 'ik ga echt dat diploma niet in de prullenbak gooien.' En ik besluit om de sprong te wagen. Het voelt wel heel spannend. Oeps. Nu is het echt balen, want de baan is geen succes. En het is tijd om verder te kijken. Om mezelf meer op de voorgrond te zetten. Ik hoef me niet meer in een mal te laten gieten. Ik mag nú kiezen wat ik maar wil en dat wil ik ook voor een ander.
Ik wil dat de mensen authentiek succesvol zijn. Daarmee bedoel ik dat alle mensen vanuit hun hart en passie zichzelf kunnen zijn. Je ogen beginnen te glimmen en je straalt als je erover verteld. Dan weet je 't. Dat is het mooiste wat er is.

Leef je passie

Ik ben de fijnste stukken in mijn leven gaan uitbouwen en de 'minder leuke' zaken ben ik steeds minder gaan doen. Het klinkt simpel... En wanneer je met mij gaat werken is het ook eenvoudig. Kiezen is verliezen hebben we geleerd. Maar ik zal je het geheim verklappen: Dat is niet zo! Wanneer je kiest ben je met minder moeite veel effectiever. 

Wil je weten hoe Focus voor jou werkt?

Boek gratis je strategiegesprek van 30 minuten

Kies zelf de datum en tijd die je past

Ga nu aan de slag met het gratis ebook 'In 5 stappen naar Focus

Ik neem je mee naar effectief werken en zet je de afleiding buiten de deur.

>